sreda, 20. januar 2010

7 dejstev o meni ...

Funchi, o kateri sem pred dnevi razpravljala in občudovala njene luštne umetnine, me je "pofočkala", da napišem sedem stvari o sebi. Hmmmm ... Sem razmišljala, da bi o tem pisala šele v petek, ko bo en izpit za mano in bom imela malo več časa, ampak mi trenutno center za učenje v možganih ne deluje najbolje :) Zato se ob kavici zabavam s tem :)


1. Sem perfekcionist. Če ni vse tako, kot si zamislim, potem pač delam karkoli že toliko časa, da bo točno tako, kot hočem. Haha, sliši se grozno, samo res ne prenašam dobro šlamparij. Včasih sem preveč kritična do sebe. Edina oseba, ki pravi, da nisem perfekcionist, je moja mama, ampak ona je še večji perfekcionist. Hmmm ...

2. Ne maram večjih družb. Pravzaprav se v večjih, le bežno poznanih družbah sploh ne znajdem, ne maram površinskih brezveznih vprašanj in pogovarjanja o vremenu, zato da pač teče debata. Zato najbrž pri ljudeh, ki me ne poznajo prav dobro, veljam za zelo tiho osebo. Ker se mi enostavno ne da vključiti v debato ... Čeprav po drugi strani ... Bi se z največjim veseljem sprehajala po Montmartru in poslušala zgodbe uličnih umetnikov in drugih posebnih oseb. Predvsem me zanimajo kreativni ljudje polni idej in veselja, medtem ko me je prav strah ljudi, ki nimajo niti najmanjšega odnosa do kulture in umetnosti.

3. Ne maram kičastih majhnih predmetov, s katerimi ne vem kaj bi počela. Tudi če so čisto simpatični, jih tretiram kot lovilce prahu. Na potovanjih zato nikoli ne kupujem mini piramid iz gline, pomanjšanih grških kipcev in ostale navlake.

4. Ker ne maram kičastih predmetov, sem toliko bolj navdušena nad ročno izdelanimi uporabnimi stvarmi. Tako mi nekako ni težko odšteti malo več denarja za simpatične torbice, copate, rokavice, kape, nakit, če vem, da ga je nekdo ustvaril z največjim veseljem.

5. Najraje imam sobotne sprehode po Ljubljani, čeprav ti niso zelo zgodnji, ker sama pred 11h zelo težko funckioniram. Trenutno komaj čakam pomlad, ko mi ni potrebno imeti na sebi tisoč kosov oblek, fotoaparat pa medtem komaj držim v roki, če mi seveda medtem že ne odmrznejo vsi prsti. Potem se obvezno sprehodim do Čevljarskega mostu, kjer vsako leto razveseljuje Art market.

6. Zasvojena sem z izdelavo nakita, vsak dan imam nove ideje in si jih moram začeti počasi zapisovati, ker sem nekatere medtem že pozabila. Ko usposobim še šivalni stroj pa sploh ne grem več iz hiše ven. Haha :)

7. Obožujem Italijo. Vse v povezavi z Italijo. Jezik. Kulturo. Umetnost. Hrano. Sproščenost ljudi na ulicah. Kavarne. Simpatične ulice. Njihov stil. Arhitekturo. Pesmi. Filme. Enkrat želim tam živeti. Imela bi krasno hišico v Toskani, do katere bi vodil čudovit pinijev drevored. In tam bi uživala v svojem malem svetu. Ha!

Zdaj moram po dolžnosti "pofočkat" še druge: Miha, Snežinka, Andreja, Kameleonka, Minivanili, Objemi drevo, Renata.


2 komentarja:

Mateja pravi ...

Z veseljem prebrala! 2,3 - čisto jaz, 4 sem bila tudi, ko sem imela še malo večjo finančno podlago za to, 7 - Toskana!!!

Barbara pravi ...

:)
No, pri 4 - je v mejah študentskih zmožnosti :) 7 - pa ja, obožujem toskansko pokrajino :)