ponedeljek, 10. maj 2010

Fotografski poskusi ...

Včeraj, ko je sonce malo posijalo skozi goste oblake, je na domačem vrtu in ob čakanju na pravo svetlobo nastalo še nekaj fotografij ogrlic in uhanov. Komentiranje fotografij pa prepuščam vam :)

4 komentarji:

Teja pravi ...

Super nakit. Sploh prva ogrlica mi je čudovita. Te lahko vprašam iz česa je trak pri ogrlici? Kateri material je to?
Lp. Teya

Barbara pravi ...

Hvala :) Več podobnih ogrlic bo kmalu objavljenih, samo še na fotkanje čakajo :) Narejene pa so iz raznih trakov, od svile, satena ...

matilda pravi ...

Zelo seksi ogrlici, to mi je najprej zletelo skozi glavo;) A so na uhanih korale? Lepi.

Barbara pravi ...

matilda ... hvala za komentar in opravičilo za pozen odgovor, do sedaj mi je vedno normalno vse komentarje na mail poslalo, tega je pa blogger želel moderirati (ne vem, zakaj) in sem ga šele sedaj opazila :(
Sem vesela, da sta ti ogrlici všeč, na uhanih pa so korale, ja, v živo se že bolj žive hihi :)