četrtek, 14. januar 2010

Funchi hiša navdiha

Funchi hišo navdiha sem odkrila čisto po naključju med raziskovanjem ogromnega števila blogov, pri katerih vsak dan preverim novosti. Pod blagovno znamko Funchi se skriva Mateja Keber, sama na svoji spletni strani pravi, da rada lovi navdihe in jih spravlja v življenje. Izdeluje čudovite štrikane kapice, jopice in copatke za malčke, zdaj pa tudi za malo večje. No, pred časom sem se tako na prvi pogled zagledala v njene rokavičke brez prstkov oz. eko grelčke. Danes so prišli po pošti, na spodnji fotografiji pa lahko preverite, kako čudoviti so! Sem se malo namatrala s fotografiranjem, a mi je na koncu vseeno uspelo :)

4 komentarji:

Mateja pravi ...

Uh, važna, važna, da gostujem na tako lepem blogu. Hvala!

Barbara pravi ...

Važna, važna še bolj jaz z grelčki :))

Nika pravi ...

Oh kako so luštne, te rožice na njih so prav ljubke :)
jaz si jih bom privoščila drugo leto najbrž, ker upam, da zima počasi odhaja :)

Barbara pravi ...

Jih še vedno priporočam, sploh so super za fotkanje, ker s tistimi debelimi rokavicami se jaz sploh ne znajdem, te so pa super!